söndag 1 april 2018

PÅSKLEDIG 2018







Påsken är här och jag är ledig!



Vilket fint väder vi har denna påsk men brrr vad kallt....

Det blir inte så mycket utefix som jag hade tänkt pågrund av kylan och blåsten. Men fördelen är att det är ok att gå inne och strosa. Idag har jag rensat bland gamla inredningstidningar och tyger. Slängde tidningar som är 8 år gamla och visst har det hänt en del på inredningsfronten det senaste deceniet. Var riktigt roligt att sitta och bläddra bland de gamla tidningarna. 




Årets påskris (har två stycken) går i färgerna rosa, vitt och natur. Ganska enkelt och sparsamkat påskpynt i år. Jag brukar inte ha något press på mig inför påsk utan den får bli som den blir. Just därför tycker jag att det är den bästa högtiden. 




Notera hattvasen som påskriset står i. Jag gillar den skarpt och är så glad att jag hade turen att norpa ett exemplar av den tillfälliga kollektionen skapad av Bea Åkerlind i samarbetet med Ikea.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!