tisdag 9 januari 2018

HEM TILL SALU



Sovrum i harmoni

Go kväll!

Det blir ett sent inlägg här ikväll. Jag har inte så många ord att fylla inlägget med utan ville bara visa Er detta sovrum som jag tyckte kändes lite annorlunda än hur de trendiga innestanslägenheternas sovrum brukar se ut.











Egentligen är det inte så mycket färg men ändå finns den varma känslan i sovrummet. Gillar hur den bruna tonen har tagits upp i kuddar, pläd, korg och läderstol. Tavlan ovanför sängen binder ihop hela sovrummet. Jag är själv ute efter en tavla som kan binda ihop vårt vardagsrum men vad svårt jag har för att hitta något. Snart får jag köpa lite färg och måla ihop något själv. Hur svårt kan det vara liksom? Antaligen hur svårt som helst för en nybörjare som jag men det kan vara värt att prova. 





Notera mattan på golvet. Naturlig känsla, väldigt neutral men ändå blir det liv i den på grund av mönstren.

Alla bilder i detta inlägg är lånade av Alvhem Mäkleri och hela hemmet som är till salu hittar du här


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!