tisdag 14 november 2017

VINTERN 2017



Bild lånad från www.hm.com




Dags att fundera på vintern



Bild lånad av www.hm.com

Inredning vintern 2017


Om jag släpper vår resa till Florida lite för jag känner att det hade verkligen gått från höst till vinter de två veckor vi varit borta. Det börjar verkligen bli dags att fundera på inredningsstilen för vintern här hemma. Vilken färg skall julen få ha i år? Jag gillar mycket vitt och grått som bas men tycker sedan att det är fint att komplettera med en accentfärg och den behöver inte vara röd för min del. Jag har haft lite olika färger. Gick all in för några årsedan med lila. Köpte även ett gäng lila julgranskulor. Ett annat år använde jag mig mycket av naturfärger och plockade in kottar, mossa, grenar, enris och granris från naturen och använde som julpynt. 

Vilka färger brukar Ni ha till julen?

Bild lånad av www.hm.com


Jag har lite fastnat i det gröna just nu känner jag och det kan lätt bli förmycket. Jag funderar därför på om jag kanske skall ha en blå jul i år. Tänk vad fint med sammetsblå gardiner och så lite natur till det såsom grenar, kottar, granris. Kanske några blå kulor i granen också? 

K.R.A.M
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!