måndag 16 oktober 2017

MAGISK UTSIKT FRÅN HJORTSGATAN I GÖTEBORG


Visst är denna utsikt magisk?


Tänk dig att bo i en lägenhet i centrala Göteborg och dessutom få denna helt underbara utsikt på köpet. Du har dessutom en härlig balkong att sitta på och bara njuta av utsikten. Skall jag flytta tillbaka till Göteborg City så måste det bara vara utsikt ifrån lägenheten. Det finns många härliga kvarter i Gbg som jag absolut kan tänka mig att bo i och alla har något speciellt. Det kan vara mot Lunden och Örgryte där man når centralstationen med bara några hållplatser med spårvagnen och nära naturen med med fina promenadstråk och både bad och löpning alldeles runt hörnet.

Sedan har vi Vasastan som också är helt fantastiskt och bara ett stenkast ifrån Avenyn med alla restauranger och härligt uteliv. Sedan kommer Haga med sina kullerstensgator, mysiga caféer och härligt kvarter att bara chilla i. Tänk att denna statsdel faktisk var riktigt sunkig när jag växte upp och så gjordes ett riktigt omtag och restaurering av husen och nu är det ett härligt kvarter som bara skriker ut historia. Linnéstaden är också magisk och sedan när vi kommer ut mot Majorna börjar vi se hamninloppet och kommer du upp lite på höjderna kan du alltså finna sådana här underbara utsikter. Kanske inte mitt i pulsen av Göteborg men ändå väldigt nära. 








Lägenheten säljs av Alvhem mäklari och bilderna är lånade från Alvhem Mäkleri och lägenheten hittar du här


Önskar er en fin vecka och en bra start såhär på måndag morgon.

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!