söndag 15 oktober 2017

HÖSTLIG BORDSDEKORATION


Pumpa + eklöv + grenar + ekollon = höstdekoration



Godmorgon!

Här är fotbollsfamiljen redan uppe och snart är det dags att köra minstingen som skall spela match på Heden i Göteborg. Skönt att det i alla fall är mitt i Göteborg och inte ute på landet någonstans. Jag hoppas på lite titt i affärer och kanske en go kaffe någonstans medan vi väntar på att matschen skall börja. Igår var jag och min största tjej på landet och fixade lite och då passade vi på att plocka med oss lite ekblad och ekollon som jag bara lade ner i ett avlångt fat tillsammans med vita pumpan som jag köpte i veckan. En väldigt enkel höstdekoration och ibland tycker jag faktiskt att enkelheten är den bästa. 































Önskar Er en fin söndag!

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!