söndag 24 september 2017

NY VÄSKA I HÖSTENS GRÖNA


M.I.N * N.Y.A * V.Ä.N


Hej på Er!

Hoppas Ni haft en fin helg. Jag tycker det känns att hösten knackar på dörren på något sätt. Både ljuset och luften ändras för varje helg nu och vi går definitivt mot mörkare tider. Det känns lite vemodigt med höst men ändå charmigt att bo i ett land med fyra olika årstider. Så det är bara att göra det bästa med hösten för nu är den snart här. Och det bästa är....


...att packa ihop sig i soffan med mycket levande ljus och unna sig lite mysiga höstkläder och även accessoarer, vilket jag nu gjort :). Det blev till slut en grön väsa från Moretti. En riktigt Italiensk klassisk väska i höstens modefärg, grönt. Jag gick verkligen utanför min "comfort zon" här men än så länge känns det riktigt kul. Det hade varit riktigt coolt med att par gröna kängor till oxå för att gå "all in" liksom. Har dock inte hittat några kängor som jag tycker har den rätta gröna nyansen ännu men jag letar vidare.

Há det så gott vänner!

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!