söndag 4 december 2016

HOPPAS ATT TOMTEN LÄSER DETTA :)




Andra advent idag. Helt otroligt vad det går fort nu. Dags att börja tänka på julklappar och min egna önskalista är nu äntligen klar. Det finns en del snyggt som gärna tomten får komma med i sin säck i år om man får säga så? :)

Så tomten, håll i dig för här kommer ..

ö.n.s.k.e.l.i.s.t.a.n   f.ö.r  j.u.l.e.n 2016

Det som jag önskat mig väldigt länge nu (och vem vet en dag hänger den kanske i taket i mitt vardagsrum) det är ljuskronan FLOS, finns här.

En annan taklampa som skulle passa väldigt bra här hemma som inte är lika dyr. Det är Molecular från House Doctor och den finns också här

En riktig klassiker är termoskannan från Stelton. En tipps till tomten är att den säljs just nu till halva priser här.

Och tomten,om du ändå är på Mio möbler och köper termoskanna till mig så hittar du även kudden som jag önskar mig där. Den heter Tamarindo i vit/blå. Blev du nyfiken? Då finns mer om kudden här.

Ljuslyktorna Kin från Skultuna är ju bara så fina. Vita på utsidan och mässing på insidan. Gärna ett par och den runda formen. 

En mysig tröja att gossa in sig under julledigheten önskar jag mig härifrån.

Inte för att jag syr jättemycket längre men med en symaskin som inte trillskas hela tiden tror jag ändå att jag skulle sy mer än vad gör idag. Symaskinsbranschen är ju inte riktigt min styrka så tomten får själv välja ut någon till mig som klarar de enkla sömnaderna som kan behövas.


Önskar Er nu en mysig andra advent!

K.R.A.M









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!