måndag 4 mars 2013

TAPET FUNDERINGAR!



Hej på Er!

Här pågår funderingar gällande tapetsering av fondvägg. Hade fastnat för ovan tapet Ypsilon från Boråstapeter. Blev dock förvånad när jag såg tapeten i verkligheten. Hade föreställt mig att tapeten var gråblå men den går i en grön ton och blir därför inte riktigt som jag hade tänkt mig. 

När jag bläddrade vidare i katalogen föll jag för nedan tapet.











Det är tapeten Grazia av Stig Lindberg och detta mönster är aldrig tidigare utgivet. Tapeten finns i flera olika färgen bland annat grå, vit och beige. Ju mer jag tittar på mönstret desto mer detaljer hittar jag.  Om du tittar noggrant kan du se ett ansikte mitt bland blommor och blad. 












Så nu är det svåra val här. Har svårt att bestämma mig för om eller vilken tapet jag skall välja. Jag vet att det är ett riktigt i-lands problem men ibland är det skönt med små problem. Det finns tillräckligt med stora bekymmer ändå.

Há en skön dag!

Kram Milla

2 kommentarer:

  1. Hej !Vad kul !! Du får två biljetter till imorgon då :) . Maila mig era namn eller iallafall dit så fort du kan på piazzanblogg@gmail.com så ska jag vidarebefodra det till Konradssons.

    Grattis!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Skall bli kul att få gå på inspirationskväll :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!