lördag 6 oktober 2012

LÖRDAG PÅ STAN!



Här är jag igen för Er som undrat vart jag tagit vägen :).

Nu är det verkligen mycket som snurrar samtidigt och jag har svårt att få tiden att räcka till. Jag kör två jobb parallellt nu i några månader och det är verkligen inget önskesenario med dubbla mobiler, mailadresser, arbetskamrater m.m. Jag är dock väldigt tacksam att min gamla arbetsgivare släppte iväg mig långt innan de hade behövt!

Bild: Home of Milla 

Idag har jag haft en underbart härlig dag i Göteborg. Började med fix av ögonbryn för att sedan promenera ner till Magasinsgatan där det finns många fina butiker såsom Artilleriet och  Norrgaveln.


Bild: Home of Milla


Hittade denna fina skål på Artilleriet.






Dagens lunch!

På torget utanför Artilleriet finns ett stånd som säljer stekt strömming eller Havets Wallenburgare. Hade verkligen önskat att det fanns mer "nyttig" snabbmat. Så detta stånd är verkligen uppskattat!



Bild: Home of Milla


För mig blev det stekt strömming med dijonsenap, potatismos och lingon som jag satt i solen på torget och åt.

Sedan gick jag vidare till tapetmagasinet, designtorget, Granit, Hemtex, Grandma med flera.

Dagen avslutades med en bion äta, sova, dö. Tyvärr uppfyllde den inte riktigt mina förväntningar men jag är nöjd med dagen. Har nu laddat mig med energi och inspiration. Nu väntar lite soff slapp.

Kram Milla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!