söndag 6 maj 2012

PALL MÖBLER


Godmorgon!

Jag sitter nu med en kopp kaffe  i morgonstund och och läser på alla fantastiska bloggar som finns. Vad duktiga Ni är med alla projekt som många av Er skapar. Jag förstår inte hur Ni hinner. En kreativ bloggerska som jag hittade häromdagen och som verkligen har fantasi är Sissel med bloggen Daisys Home som Ni hittar här . Hon har skapat fina egna möbler av några pallar, målarfärg, väggord och plexiglas. Sissel är så snäll och låter mig få låna hennes bilder för att visa Er.   



Vitt pallbord med väggord och en plexiglasskiva. Perfekt både att använda ute och inne.


Jag blir så glad när jag ser färg. Tyvärr brukar jag aldrig våga själv med starka färger men jag tycker om det. Här har Sissel skapat både soffa och bord av pallar. 



Varför inte bygga en egen trädgårdsmöbel? 

En kabeltrumma har piffats upp med vit färg. Se den lilla detaljen med siffrorna. Så enkelt men det är detaljerna som gör det.









Há en skön söndag alla. Här står det storstädning på schemat!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!